onsdag den 29. februar 2012

En lille ændring...

Kære læser...
Idag forlader vi februar måned og dermed bringer kalenderen forår og marts måned med sig.
For mit vedkommende er det endelig blevet flytte-dag og dét betyder (mere) travlhed...Derfor beslutter jeg nu at der bliver stille her på min blog fra 1. - 4.marts.
Weekenden skal bruges på at komme på plads i den nye lejlighed, at pakke ud, gøre rent og købe ind...Fredag = fri-dag fra arbejdet! Lørdag bliver jeg nok en smule fattigere idet jeg besøger IKEA! - Ham den stærke er på arbejde noget af weekenden, så jeg har rigtig tid til at pusse om alle mine kære ejendele og sludre med veninder som kommer forbi for at hjælpe med at "un-wrappe" fx. mit porcelæn for avispapir...
Her til aften har jeg været produktiv i bage-hjørnet. Har bagt pølsehorn og boller, så der kan fyldes energi-depot op hos flytte-medhjælperne imorgen.
Ønsker dig en rigtig god, kommende weekend, - glæder mig allerede til at læse indlæg på min blogroll!
På gensyn.
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar