lørdag den 4. februar 2012

Varme!

Støvler fra Bianco

Jeg tror jeg må begynde at blive hjemme på lørdage...Sidste weekend shoppede jeg med min søster og brugte dermed penge....Nu har jeg gjort det igen! Meningen var at kæresten min og jeg skulle i Inspiration for at smugkigge på ting til det nye køkken og på vej hen til butikken gik vi forbi en sko-butik.... 
Med hjem i posen kom 2 par støvler, - på udsalg!
Havde aftalt med mig selv at jeg ikke ville bruge penge på mig selv/ min garderobe, men blev fristet og er blevet enig med mig selv (og min samvittighed) at det var nødvendigt med varme støvler her i den såkaldt døbte "sibiriske vinter". Glæder mig til støvlerne skal luftes, - hvis ikke før, så på næste lørdag, hvor jeg allerede har besluttet at gå en lang tur i SKOVEN og ikke nede i bymidten, hvor butikkerne bugner af fristelser...
Købte også nogle små dåser med løs the, som jeg jo kan brygge og tage med mig på skovtur og når theen en gang er brugt op er jeg sikker på at de små farverige dåser vil pynte i mit køkken.

The fra Tiger, 30 kr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar