mandag den 26. marts 2012

Dullegrej; Aften-dufte

Endnu et indlæg om dulle-grej, - denne gang om parfumer, som er gode til aften-brug da de er lidt tungere i duft noterne (=ingredienserne) end dem man ofte vil sprøjte på kroppen, til hverdag.
Ordet dulle-grej er ikke negativt ment, men mere som slang for den "dulle" man, som kvinde, bliver når man påfører sig makeup, hårspray, glitter, neglelak, parfume og meget, meget mere :0)
                               Et udvalg af mine aften-dufte
Flowerbomb af Viktor & Rolf
- designmakkerparret fra Holland har kreeret denne luksusduft som bliver bemærket! Noter af bl.a. orkide, freesia og patchouli. 

Hypnose Senses fra Lancôme
- Nyeste medlem i Hypnose-familien. Spændende noter af bl.a. pink peber, rose og patchouli og er dejlig varm i duften.

Original Musk fra Kiehl's
 - enten elsker man musk eller også gyser man ved tanken!
Blev anbefalet denne duft fra Kiehl's, af en tidligere kollega og mit førstehånds indtryk var at jeg ikke var særlig begejstret. Men jeg gav duften en chance og fordi den "hang" i mit tøj kunne jeg blive ved med at nyde...Er blevet vild med edp'en og det er nu den parfume jeg tager på, når jeg er i rigtig godt humør og vil føle mig speciel. Den er blevet positivt bemærket af min kæreste op til flere gange, så det tager jeg som en stor kompliment ;0)

GODE RÅD;
Prøv kun op til 3 dufte ad gangen, ellers bliver lugtesansen forvirret. Vi opfatter dufte forskelligt og fordi én parfume er himmelsk på din krop er det ikke altid at den klæder din mor, veninde eller søster..Derfor; prøv altid duften på dit håndled og lad den hvile dér inden du bestemmer dig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar