onsdag den 14. marts 2012

Fødselsdag

Selvom vi er inde i en ny uge vil jeg alligevel (som lovet her) fortælle om den veloverståede fødselsdag i den forgangne weekend.
Ham jeg elsker allermest fyldte 28 år og det blev fejret fredag og lørdag.
Vi havde besøg af familien, som kom til kagemand, boller, kaffe og slik. Stemningen var hyggelig og det var dejligt at vise familien vores nye lejlighed!
Jeg var så heldig, - som værtinde - at modtage en gave fra hans faster og søster. Jeg fik en sukkerskål fra Normann Copenhagen og dén faldt i god jord, da vi i forvejen har nogle sager af samme mærke (se evt. indlæg her). Der var også lidt til den søde tand, nemlig bolscher.
Blomsterne er en indflyttergave fra min kære søster og familie og de stod i over 1 uge!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar