mandag den 5. marts 2012

Flytte flytte flytte...

Nu har jeg fået ny postadresse, en ny hverdag og en ny lejlighed jeg går og indretter med et lille smil på læben. Gud hvor er der mange ting der skal bikses allerinderst i skabene, meget der skal støves/vaskes af og meget der skal tages stilling til...det er meget nemmere at flytte ud. Tingene skal i avispapir og ned i en flyttekasse....Ikke dermed sagt at jeg hellere vil flytte ud...tror egentlig ikke jeg vil flytte...men nogle gange er det nødvendigt ;0)
Jeg skal nok smide en masse billeder ind af den nye lejlighed, men lige nu har jeg travlt...Fuldtidsarbejde, indkøb, ham den flittiges fødselsdag den kommende weekend, indretning og oprydning i lejligheden.
Jeg er så glad og elsker allerede min nye hverdag, men dog også så træt....SÅ træt oven i hovedet og i hele kroppen...Men det er det hele værd!!!
Jeg lader høre fra mig i løbet af ugen :-)
Hvor mange gange har du flyttet i dit liv?

2 kommentarer:

  1. Jeg har flyttet 9 gange i mit liv....og nu tror jeg altså ikke jeg gider mere...jo mindre jeg får et lækkert hus :-)

    SvarSlet
  2. Har lige talt sammen og har flyttet 8 gange (+ 2 hvis man tæller efterskole og højskole med). Men nu skal jeg heller ikke flytte mere......tror jeg.

    SvarSlet