fredag den 9. marts 2012

Koncert og fødselsdag

Nu er det 1 uge siden vi flyttede ind i vores nye lejlighed og vi er på plads efter 1 uge med en fyldt kalender, fuldtidsarbejde og indretning/oprydning af lejligheden og de mange flyttekasser...
Jeg lover der kommer billeder af lejligheden, men det må I have tilgode.
For denne weekend står i fødselsdags tegnet. Ham den overskudsagtige fylder nemlig 28 år og det skal fejres! I aften kommer 6 kammerater til middag og druk. Imens smutter jeg til koncert med Medina og håber på at få en fantastisk aften med min søster.
Imorgen, lørdag kommer hans og min familie (11 personer) til kage, boller og kaffe, så håber tømmermændene ikke er så slemme....
Jeg vender tilbage på søndag, med en masse billedspam af festlighederne :-)


PS: Jeg er rigtig stolt og ikke mindst beæret over at ha' fået 11 faste læsere på min blog, - det varmer og giver mig endnu mere lyst til at dele og skrive mere her i blogland.
God fredag aften derude!

1 kommentar:

  1. Fantastisk ko - den bliver man i godt humør af. Har selv et par stykker af Cow Parade køerne.

    Og tillykke med manden og god koncert.

    SvarSlet