onsdag den 4. april 2012

Home alone

Jeg er alene hjemme i aften, for ham den søde er på aften-vagt. Jeg har ordnet nogle praktiske ting, surfet lidt på nettet og har pakket taske og varmt tøj (øv!). Turen går nemlig i sommerhus med min familie fra imorgen, så jeg ser frem til nogle gode, hyggelige og mindeværdige dage og nu må vi se hvordan påske-vejret arter sig...
Når ham min kære er på aften-vagt betyder det at jeg spiser selv....og derfor står menuen ofte på fisk, for det er hans smagsløg ikke fan af.
Derfor fik jeg denne ret:
Laks stegt på panden og dertil dampede broccoli og speltkerner. Hvis det skal være nemt er speltkerner en yndlingsspise for mig, - det mætter godt!
Kan også nyde de flotte blomster jeg har fået af min svigerinde. Fik dem for noget tid siden, men de lever stadig..vidste slet ikke at de (gerbera) kunne holde så længe...Dejlig farve :0)
Nu vil jeg se et afsnit af "Cupcake-wars", som er absolut top-favorit underholdning for mig for tiden. Det er ærke-amerikansk og jeg får gode idéer til cupcakes kreationer :0)
Det kører på TV3 Puls fra kl21, hver onsdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar