søndag den 22. april 2012

Og vinderen er...

Denne fine gave er nu på vej til:
Whifey
Stort tillykke med at blive vinder af give-awayen, det var herligt du ville lege med, Maja-Louise!
Jeg kontakter dig via mail for at få din hjemmeadresse.
Her kommer nogle billeder af hvordan lodtrækningen med ham den søde foregik:
Mange tusind tak til alle jer som legede med. Jeg er stolt og meget glad for alle de nye læsere jeg har fået og jeg håber I også fremover vil synes om mit blog-univers :-)
Eftersom give-away'en var en succes er det absolut ikke sidste gang jeg smider en gave ud til jer...så hold et vågent øje med bloggen!
Rigtig god søndag aften!

3 kommentarer:

  1. Hov, det er jo mig:)
    Ih, hvor fantastisk, tusind tak fordi jeg måtte lege med:)

    Maja-Louise

    SvarSlet
  2. Det er dig Maja-Louise ;0) Har prøvet at sende dig en mail, men virker ikke...skriv en mail til mig så jeg kan få din hjemmeadresse, tak.

    SvarSlet
  3. Mystisk:(. Har sendt dig en mail med adressen.
    Glæder mig til at tømme postkassen;)

    Maja-Louise

    SvarSlet