tirsdag den 3. april 2012

Pynte-kursus

Igår aftes hev jeg min søster med til et kursus, hvor vi skulle få inspiration til at pynte cupcakes. Den fik ikke for lidt mht glimmer i regnbuens farver, der var små sukkerkugler, fondant sommerfugle og sukkerblomster til fri afbenyttelse og aftenens hit blev; 2 farvet icing!
 - Synes det er SÅ genialt og rigtig dekorativt at lave dobbelt-farvet icing. Det skal uden tvivl på de mange næste cupcakes jeg bager!
Jeg købte tyller-sættet fra Wilton med 10% rabat, og glæder mig til at komme i gang med at bruge det! Som en lille gave fik alle deltagere lov at vælge en pakke cupcakeforme, ligeledes fra Wilton. Jeg valgte en pakke med sarte pastelfarver.
Vi fik vores dekorerede cupcakes med hjem, hvilket faldt i god jord hos ham den flotte, som straks satte vand over til en kop the :0)
Beklager at alle billederne er lidt gule, men de blev taget i går aftes hvor lyset ikke var det bedste. Måtte jo bare forevige mine fine, tøsede cupcakes inden de blev spist :0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar