mandag den 28. maj 2012

Skulptur-park


...var hvad ham den solkyssede og jeg besøgte pinse-lørdag. Parken ligger i forbindelse med Augustenborg Slotspark på Als, og der er gratis adgang til både parken ved fjorden og til det tilhørende palæ, hvor der er mere kunst.
Alle skulpturene er til salg (-hvis pengepungen er godt fyldt!?) og er lavet af bl.a. danske, japanske og tyske kunstnere.
Jeg synes godt om de hvide skulpturer ved pistolen og her er der tale om neon-farver for fuld skrue,  - rigtig flot syn mellem de smukke grønne bøgeblade.
 Og her er en skulptur som fik mine tanker igang....En gravid, korsfæstet kvinde, som skal betyde...???Måske Jomfru Maria på korset (med Jesus i maven?)...eller at man ofre en del af sig selv når man bliver mor...Hmm?

2 kommentarer:

  1. Hej. Jeg har svaret dig på min blog angående det grønne tapet. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har svaret dig ;0)Skriv gerne en mail til mig mht. betaling.

      Slet