torsdag den 24. maj 2012

Sælger...

Har for noget tid siden været til loppemarked, som sælger. Havde slået mig sammen med min søster om en stand. Det kostede 100 kr. for én stand og udgifterne gik bl.a. til at få en annonce i den lokale avis. Bazaren var godt besøgt de første timer, men så blev der længere mellem køberne.Vi valgte kun at have tøj/tilbehør med denne gang og jeg er godt tilfreds med indtjeningen. Jeg kørte hjem med én pose og det er fremskridt, da jeg ankom med 2½!
Husk at hvis du, som jeg, er vild med "lopper" og secondhand tøj har jeg oprettet en fane her på bloggen, med ting der skal sælges, eller bedre endnu; ting der kan byttes for noget du måske vil af med...SE under RODEKASSEN!
Her er til slut er der 2 billeder af det som jeg (stadig...) har til salg
Hvis du er interesseret i det (til en god pris!) er du mere end velkommen til at skrive til mig på mail :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar