torsdag den 14. juni 2012

Lokket af søstrene


Jeg har ladet mig lokke af Søstrene Grene (igen igen igen) og se nu bare! Jeg købte flere af de smukke æsker og tror efterhånden at jeg lider af en æskesamler-mani...er der et lægeligt/latinsk udtryk for det?
Jeg var også en smule "praktisk-tænkende" og købte derfor også en pink plastik kurv til fx. brød, chips osv., en flaskerenser, stearinlys, plaster og gavebånd...Og lod mig hoppe med på bølgen af mønstret papir, - man ved aldrig hvornår man får brug for noget smukt papir...
Søstrene Grene er klart én af mine yndlingsbutikker og når nu tingene er forholdsvis billige lader jeg mig gerne lokke...Punktum! 

2 kommentarer:

  1. Årh, når jeg ser de fine køb er jeg ked af vi ikke har Søstrene Grene her i Esbjerg!

    SvarSlet
    Svar
    1. Du må til kolding kære trine. I storcentret er der SG!

      Slet