onsdag den 20. juni 2012

Müsli muffins

Jeg har bagt muffins og selvom de går under navnet Müsli muffins ved jeg de ikke er sunde eller noget som hører et normalt morgenbord til, som müsli måske gør...
Men godt smager de og de var rigtig nemme at lave. Jeg brugte opskriften fra min nye bog fra Kagekompagniet og mine gæster tog rigtig godt imod, da kagerne blev serveret.
Jeg bagte de fleste muffins i alm. papirsforme, men ville også afprøve de fine, lidt anderledes forme som jeg købte i Netto for noget tid siden.
Der skal en del dej til, for at fylde formene op, men ved lige netop disse muffins som ikke er tunge eller kræver en masse frosting er det dejligt med en lidt større portion.
Dog er der et minus ved de flotte forme fra Netto; de bliver lidt misfarvede af fedtstoffet fra kagerne, når de bages i ovnen. Øv øv, -det er ikke så flot at servere, men håber det er fordi de måske liiigeeee fik 2 minutter for meget i ovnen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar