fredag den 15. juni 2012

Råd...

Gode råd er der nok af i denne verden. Nogle råd eller små tips om du vil bruger jeg selv, som f.eks de næste to:
Hvis du har tendens til fedtet hud i ansigtet, eksempelvis i panden, hagen eller kinderne er et godt råd at købe det såkaldte Blotting paper.
Papiret minder om mellemlagspapir, er meget tyndt og bruges ved at duppe det fedtede område i ansigtet Papiret absorberer fedtet og når ansigtet igen er pæn og mat kan du evt tilføje lidt, let pudder og huden er igen flot at se på. Din makeup forbliver intakt, da papiret kun "suger" fedtet til sig.
 - Jeg har prøvet Sephoras blotting paper (købt i udlandet) og er nu i gang med at prøve Shiseidos (købt i Matas)
Mit 2. lille tip er at købe strømper i H&M. Du kan få en pakke med 3-4 par til ca. 50-70 kr. De er meget behagelige at have på, de er nemme at sortere i vasketøjet da de altid fås med forskelligt mønster og motiver og så er det bare lidt ekstra "krydderi" i hverdagen at have fine strømper på istedet for de forvaskede sorte eller de slidte hvide...
For en god ordens skyld vil jeg fortælle at dette indlæg ikke er sponsoreret eller på anden måde påtvunget. Jeg kan personligt godt lide at "falde over" nogle gode anbefalinger på nettet og ville lige teste om mine søde,trofaste læsere også er til sådanne anbefalinger...
- Har du selv prøvet nogle af de viste produkter? Og er du selv fan af anbefalinger fra "rigtige" forbrugere istedet for en opstillede reklame fra producenten?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar