mandag den 23. juli 2012

And the winner is...

Så har ham den hjælpsomme trukket lod i min sommer-giveaway.
Jeg har skrevet alle deltagerne ned på et stykke papir, foldet det sammen og rystet alle lodderne godt og grundigt i en skål.
Og nu skal jeg ikke trække den længere....For vinderen er:
         ANNA, som har denne blog.
Stort tillykke til dig Anna, jeg ved du er/har været i Berlin på sommerferie, så der venter dig en præmie!
Mange tak til jer læsere som deltog. Jeg er rigtig glad for at der er kommet nye læsere til, og endnu mere stolt og glad over mine trofaste, "gamle" læsere.
Det er dejligt at læse jeres kommentarer og jeg prøver så vidt mulig på at besvare dem alle indenfor kort tid.
Jeg er motiveret til at blogge, og har så meget på hjertet. Jeg har, indenfor den forholdsvis korte periode jeg har blogget, fået nogle gode oplevelser, været i kontakt med nogle venlige, danske kvinder og mine øjne er blevet åbnet op for mange kreative idéer.
ANNA; send mig din hjemme adresse, så jeg kan få pakken sendt afsted til dig :0)

2 kommentarer:

  1. ej hvor er jeg glad :D
    sikke en skøn nyhed at komme hjem fra :)
    -fortsæt den gode blogning

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anna, ja stort tillykke til dig! - Jeg sender pakken i denne uge, så hold øje med ham den røde mand ;0) PS: tak for den dejlige kompliment, jeg skal gøre mit bedste!!!

      Slet