søndag den 15. juli 2012

Farvepletter

Når det regner og jeg har lyst til at hygge indenfor kan jeg finde på at tage mine Hama perler frem.
Det resulterede i nogle trekantet vedhæng, som nu pynter på mine lysestager.
Jeg er vild med neon og kan mærke at jeg i perioder har brug for farve...Nok fordi vejret er elendigt, gråt og trist...
Du kan se mit tidligere indlæg om "farve-mangel" her.
Det blev også til en enkelt stjerne (bare fordi) som nu står og lyser i kontoret.
Da jeg var forbi Søstrene Grene købte jeg farvede stearinlys...hvorfor skal de altid være hvide eller i samme farve, var min tanke så derfor er de hvide nu skiftet ud og jeg synes det pynter!
Jeg har også forvandlet en vase fra et loppemarked (se købet her ) til en lysestage. Og når der står en smuk buket fra mine forældres have i vindueskarmen er det jo næsten helt eufori...dét virker for mig og mit humør :0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar