fredag den 20. juli 2012

Feel-good weekend!

Hej kære læsere
Bare et lille pip fra mig på denne gråvejrs fredag. Mit humør er i top, og jeg er SÅ klar på weekend! Jeg har lige hentet en pakkepå posthuset (pakkeleg) og så fik jeg endelig købt mig en ny taske (fra Adax). Men mere om de 2 ting i andre indlæg.
I min postkasse lå det nyeste H&M katalog og det er jo ingen hemmelighed at jeg ofte snuser rundt i netop disse butikker og køber mig fattig i bluser, blazer, t-shirts og andre forholdsvist billige varer. Så jeg skal helt sikkert ha' bladret kataloget igennem og drømme mig, - rent tøjmæssigt - til efteråret.
Min weekend skal gå med at hygge hjemme med ham den flotte, - vi skulle ha' været til fødselsdagsfest, men den er aflyst grundet triste omstændigheder ved fødselaren...
Imorgen er vi inviteret på brunch og vi har også planer om, at besøge nogle loppemarkeder.
Hvis vejret tillader det skal søndagen bestå af udflugt, men lad os nu tage én dag af gangen...Man kan aldrig vide med det danske sommervejr, - har dog hørt en lille fugl synge om, at vejret snart vender (=varme, sol og mindre blæst!)
Jeg vil gerne takke for opbakningen til min seneste give-away, som slutter idag. Jeg synes det er fedt at nogle har lyst til at deltage og jeg er oprigtig glad for de nye læsere som har tilsluttet sig, - velkommen til!
Ha' en rigtig god fredag aften.

2 kommentarer:

  1. Det kan da ikke blive andet end en god weekend- glæder mig til at høre om pakken kunne bruges:-) :-) Knus Heidi

    SvarSlet
    Svar
    1. der kommer indlæg om pakken snarest! - den ka' bruges kan du tro! :-) God weekend til dig, Heidi.

      Slet