mandag den 30. juli 2012

Fristet af H&M?


Øv, blev lige "fanget" i regnen på vej fra arbejdet (cykler altid) og nu hvor jeg er kommet hjem, og i tørt tøj, skinner solen igen... Vil varme mig på en kop hjemmelavet chai-the og bare nyde at mandagens arbejde er forbi.En dag mindre til det atter er weekend!
Forleden sad jeg og surfede på nettet efter nye ting til sensommer garderoben. Alt på billedet er fra H&M og jeg glæder mig til at se det i butikkerne, for nogle gange ændrer jeg opfattelse af tøjet...så er det ikke dén farve jeg troede, eller det ser anderledes ud bagfra osv.
Jeg har faktisk prøvet på ikke at shoppe tøj de sidste 2 mdr. og det er faktisk lykkedes fint for mig! Har istedet købt tilbehør og ting til boligen, men ikke tøj...Venter til efteråret, så jeg kan forkæle mig selv med bl.a. sweaters i farver såsom mørkgrøn, vinrød, mørkegrå og karrygul...
Grunden til at jeg har holdt igen med tøj-shopping er, at jeg har tøj i mit klædeskab, - jeg skal jo bare bruge det og mit mål er at slide noget op (enten at det bliver alt for forvasket, alt for fnuldret eller der kommer hul i). Jeg har også solgt en del til private loppemarkeder og har lidt til salg på bloggen, se under Rodekassen (til salg). Sidst men ikke mindst tænker jeg også ofte på hvor mange penge man "smider" efter tøj, - så dette her handler også om at spare penge!
Når det så er sagt vil jeg gerne vise hvad H&M Home har at byde på dette efterår, - for der er så sandelig nogle lækre ting!
- Er du også blevet fristet og evt. af hvad?

2 kommentarer:

  1. rigtig flotte ring, især tasken den er virklig fed, jeg så den i hvid i berlin og den var virklig lækker, havde nok købt den hvis jeg havde haft flere penge

    SvarSlet
    Svar
    1. Uff, Anna nu frister du mig helt! Må hellere kigge på den i H&M på et tidspunkt, selvom jeg faktisk lige HAR købt mig en ny taske (fra Adax), men den viser jeg i et andet indlæg snarest ;0)

      Slet