lørdag den 28. juli 2012

Gode tider


Min weekend er proppet med dejlige stunder, hygge og kvalitetstid med dem jeg har kær.
Og det bedste af det hele; weekenden er ikke slut endnu for der venter en heeel søndag med løbetur, afslapning, besøg af søsteren med sin familie samt aftensmad ved forældrene!
Jeg har været på date med ham den elskede på en pizza-picnic i slotsparken. Selvforkælelse er en god ting, så jeg købte 3 bundter blomster hos min lokale blomster-pusher til kun 60 kr., og de står nu så smukt og pynter i min lille lejlighed. Mine 2 smukke veninder kom til brunch og mens regnen silede ned ude på gaden i formiddags fik vi grint, sladret og spist lækker lun leverpostej med bacon, hjemmebagte boller og saftig vandmelon.
Solen er fremme igen, her til aften og i den anledning har jeg sat et billede på af en himmel "i brand", som jeg tog forleden dag ud fra 3. sal hvor vi bor.
Og se nu bare hvad der kom tøffende forbi mig, da jeg gloede ud af vinduet...Det kan man da kalde en original,fed og lækker bil (fra Tyskland)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar