fredag den 13. juli 2012

Indkøb

Jeg har forkælet mig selv med lidt småting og gjort et rigtig godt udsalgskup!
I en ONLY butik købte jeg et smukt Pieces tørklæde for kun 30 kr. - jeg sparede "en hund", så jeg er godt tilfreds og tørklædet hænger dagligt på mig, for at pifte lidt farve på overtøjet.
Det blev også til nyt til neglene, i form af en Max Factor neglelak som holder ret godt! Farven hedder 50 Candy Rose og er købt i Matas.
Sidst men ikke mindst pynter en flot buket mit stuebord. Ved godt at naturen vrimler med blomster i alle mulige farver nu, men jeg bor i lejlighed og har desværre ikke en have jeg kan plukke blomster i...Bare jeg havde!
Derfor købte jeg 3 buketter og sammensatte og gud hvor giver sådan en buket liv i stuen og smil på læben..de er simpelthen så flotte!

2 kommentarer:

  1. Var der mange af de tørklæder tilbage og hvor i landet købte du det??

    SvarSlet
  2. Der var ikke mange, nej. Det er jo laaang tid siden, og jeg købte det i sdr.jylland.

    SvarSlet