tirsdag den 31. juli 2012

Krus til salg!

                                       SOLGT D. 07.august!
Jeg sælger disse 2 krus fra Bahne (købt ca. i april i år), kun brugt enkelte gange og har aldrig været i opvaskemaskinen. Har hørt forskellige meninger om de må komme en tur i opvaskeren, men når den søde ekspedient fra Bahne fortæller mig at de ikke må, retter jeg mig efter hendes råd.
Krusene er i "sølv" med hank og har de fineste fugle indvendig. Der er en lille "fod" på hvert krus. Jeg har set at de også fås i guld og at der i samme serie også er (müsli-) skåle.
Kom gerne med et bud, - jeg pakker dem forsvarligt ind og sender (med postdk) så hurtigt som mulig!
Buddet kan begynde ved 85 kr. og går til den som byder mest.
Skriv her i kommentarfeltet eller send mig en mail.

3 kommentarer:

  1. Hej hej - jeg ku' godt være int., men skal lige være sikker:-) Er de 85 kr for begge krus? Og er det inkl porto? Kh Marianne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marianne. De er også bare rigtig hyggelige og flotte på et bord! 85 kr. er for begge, men ikke for porto (tror porto er omkring 30-40 kr.). Skriv til mig hvis du vil være køber, for der er mulighed for at andre bloggere også kan byde (overbyde?). God fredag aften til dig ;0)

      Slet