tirsdag den 3. juli 2012

Ønsker mig..

Udover at jeg ønsker mig lunere vejr (flere dage i træk,tak!), weekend i 5 dage og arbejde i 2, længere benlængde og en masse mere har jeg snust lidt rundt på nettet og i butikker og forelsket mig i nogle fine ting.
Jeg er forårsbarn, så der er ikke nogen fødselsdag rundt om hjørnet og der er jo ½ år til juleaften, så medmindre jeg selv skal forærer mig tingene må jeg nok nøjes med at sukke over dem...


Billeder fundet via Google
Noget andet jeg sukker efter for øjeblikket er Starbucks! Har aldrig delt med jer kære læsere hvor vild jeg er med den verdenskendte café, som her i DK desværre kun findes i CPH Lufthavn...
Men når jeg er ude at rejse er det et bestemt ritual at jeg river ham den tålmodige med ind på mindst 3 forskellige Starbucks. Og nu skal det nævnes at jeg ikke "har lært" at drikke kaffe (endnu?), så min ordre står som regel på varm kakao eller the...
Da vi rejste rundt i Mexico i november 2011 sad vi en varm eftermiddag, - efter at have shoppet julegaver og souvenirs til familierne derhjemme, og nød en kølig omgang grøn the shake og en karamel shake...Det er første gang jeg er stødt på denne variant og tror faktisk også det var en "Special Season edition"..Mums!
 - Har du også nogle butikker/caféer du altid skal besøge når du er out-of-town?

2 kommentarer:

  1. Tillykke du har vundet: http://designlacamara.blogspot.dk/2012/06/sponsor-give-away-champagne-of.html

    SvarSlet
  2. Har jeg virkelig! Wauw hvor er jeg heldig! Mange tak :-)

    SvarSlet