mandag den 16. juli 2012

Opslagstavle

Jeg har været (lidt mere) kreativ, denne gang med papir og maling. Der kommer alligevel lidt godt ud af at det hele tiden regner, er koldt og over-hele-hovedet slet ikke sommer...
For noget tid siden købte ham den snedige en opslagstavle med kork, på et loppemarked for kun 10 kr. Jeg  manglede sådan én, men laves om det skulle den!
Så frem med maling og papir og når jeg ikke gider se på papiret mere, eller det er blevet for hullet kan jeg bare "tapetsere" tavlen om.
Malingen er en sart mintgrøn. Det er faktisk den samme jeg brugte til min tallerkenrække, der også er købt på et loppemarked.
Du kan se processen med at male den i dette indlæg her.

2 kommentarer:

  1. Hvor er den fin :)
    Hilsen Maria - ny fast læser.

    SvarSlet
  2. tak maria og velkommen til som fast læser :0)

    SvarSlet