søndag den 1. juli 2012

Optur!

Denne weekend har været skøn! Igår fik jeg en flyttekasse mindre med ting og sager, da jeg solgte godt ud til bagagerumsmarked, som jeg beskrev i dette indlæg. Jeg har nu nogle penge i lommen som brænder for at blive brugt....Men det tror jeg heller ikke bliver noget problem for der er mange fine produkter som lokker nu i disse udsalgstider.
Igår var også dagen hvor vi vågnede til lyden af en sms...Vores vennepar var blevet forældre til en lille, velskabt pige og ham den dejlige og jeg har været på barselsbesøg. - Hvor er det bare stort at 2 mennesker kan lave et barn, at det bliver født og kærligheden bare blomstrer fra dag et. Ella, som er datterens navn, er født med rigtig meget hår og hun lå trygt i mine arme.....nurh, hvor er hun sød!!!
Vil lige til slut vise mit smukke tapet frem, som jeg kunne hente i Flügger Farver helt uden beregning. Grunden her til kan du læse dig til her. Jeg har tænkt mig at tapetet skal pynte i entréen, men ikke så længe vi bor i lejlighed. Jeg gemmer det væk for en stund...

2 kommentarer:

  1. Og endnu en glædelig overraskelse på din dejlige dag i går: DU HAR VUNDET MIN GIVE AWAY!! :-) Så skriv lige din adresse til mig på kpeschardt@yahoo.dk og jeg skal fluks sende dig herlighederne :-)

    Glade krea-hilsner Karina :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Karina! Hvor er det dog heldigt, - og du har ret i at det var prikken over i´et på min fantastike lørdag. Jeg har sendt dig en mail. TAK! :0)

      Slet