torsdag den 12. juli 2012

Pakkeleg #3

Dejligt at finde ud af man skal en tur på posthuset og hjem for at åbne en fin gave som kommer fra Sandie. Hende og jeg har leget med i pakke-leg og her er hendes "bidrag" til mig:
Pakken indeholdt: Ruller med papir/stof, en hækle-marie, forskellige mønstrede bånd, et postkort, klistermærker og en limstift.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jeg er rigtig glad for at en del allerede har meldt dig til min give-away, - det er rart at kunne forkæle en læser og tak for jeres søde kommentarer!
HUSK at tilføje jeres email adresse, da det gør det en del nemmere for mig, når jeg skal maile til jer for at få den heldige vinders hjemmeadresse.
God torsdag, I kære læsere!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ingen kommentarer:

Send en kommentar