torsdag den 26. juli 2012

Pakkeleg #4


- Er I ved at svede væk derude eller er I, ligesom mig, helt optaget af at være udenfor? Bloggen har i hvertfald "lidt" en smule pga. vejret, men bare rolig; jeg vender stærkt tilbage. Nogen som læser med eller er I alle sammen på ferie i denne tid???

Pakken som jeg har hentet på posthuset var fra ultra kreative Heidi, som har leget med i pakkelegen. Jeg blev enormt glad for pakken for den indeholdt en masse personlige ting. Det var kreativt og hver en ting har Heidi tænkt over hvad jeg kan lide / står for.
Derfor indeholdt pakken følgende:


2 hjemme hæklede cupcakes
Kuverter i det fineste papir (mon jeg kan nænne at sende dem afsted?) 
Neonfarvet blyanter
Kugler af the
Mini tapedispenser + RICE blyantspidser formet som en karrussel (den drejer rundt når jeg spidser!)
Mini perler, sød lille fingerdukke og falske frimærker
Sukkerhjerter i krymmel, fine små stofbånd og papirsservietter 


Hvis du ikke kender til Heidi og hendes kreative univers synes jeg du skal trykke dig hen til hendes blog, Mig og maya. 
Jeg er færdig med at sende og modtage pakker for denne omgang. Jeg synes det har været hyggeligt at finde på ting til modtageren og opløftende at modtage pakker uden at kunne fejre noget, såsom fødselsdage eller jul.

2 kommentarer:

  1. Wauw nogle fine kager. Har hun mon selv hæklet dem? Lækker gave at få.

    SvarSlet
    Svar
    1. Frk. Schmetterling --> kagerne er bare SÅ flotte! Hun er dygtig og ja; Heidi har selv hæklet dem. Besøg evt. hendes blog for hun hækler også legemad m.m.!

      Slet