tirsdag den 17. juli 2012

Rekord?

Min veninde har et skab på sit badeværelset som er lidt misundelsesværdigt. Hun holder sig kun til at købe Clinique produkter og hvad parfume angår har hun (efter min næse) god smag.
Jeg tillod mig at forevige alle hendes produkter, for jeg troede jeg havde meget...Niks, hun slår min rekord og jeg tror det skyldes at jeg før var lidt "miljøskadet" og fik mange produkter for at kunne teste dem, dengang jeg arbejdede i Matas samt som konsulent for et verdenskendt firma. Nu hvor jeg har et helt andet job går jeg nok ikke så meget op i det længere og desuden har jeg fundet mine produkter jeg holder mig til, og jeg bliver jo heller ikke så nemt lokket eller fristet til at prøve noget andet / nyt.

2 kommentarer:

  1. Hold nu fast, hun har også mange lækre ting - misundelig? Slet ikke? ;-)

    Jeg er blevet meget glad for The Body Shop på det sidste, så jeg kører meget i deres produkter - men Clinique er nu også meget lækkert. Får lyst til at udvidde parfume-samlingen når jeg ser billedet :-)

    SvarSlet
  2. -> Trine, jeg er også glad for the body shop, men jeg har langt til den nærmeste butik (ved dog de har webshop!)

    SvarSlet