fredag den 10. august 2012

Vis mig dit...

..klædeskab!
Jeg har lyst til at vise mit klædeskab frem til dig kære læser, men det er absolut ikke fordi jeg er pavestolt af det...
Jeg har ryddet op, lagt det sirligt sammen og kom til at se at der er (næsten) støvsuget for farver i mit tøjskab...Der er enkelte farvede items, men det er ikke meget!
Jeg shopper aldrig efter bestemte farver, men køber tøj efter om det er behageligt at have på, fremhæver/skjuler min figur og om det passer til noget af alt det andet tøj jeg har i forvejen.
Når jeg går på arbejde kan jeg godt lide at have lidt neutralt tøj på. Dermed mener jeg at jeg har toppe med glimmer, palietter eller (enkelte) pangfarvede toppe og kjoler som jeg kun bruger til fest eller lign. Aldrig til arbejde.
Jeg shopper mest i high-street butikker, men sukker mange gange efter det lidt dyrere tøj, men er kommet til dén konklusion at jeg hellere vil have meget tøj til billigere penge end få stykker til mange penge...giver det mening?
 - Nogle gange tænker jeg at jeg ikke har brug for så meget tøj i mit skab og derfor burde "investere" i lidt dyrere tøj, for det holder altså lidt længere (kvaliteten).
 - Det ved jeg, da jeg har en sort cardigan fra St. Tropez som ser ny ud, men er tudsegammel hvorimod mine H&M cardigans hurtigt bliver fnuldret og falmer...
Dog er der fuld fart på farverne når det kommer til min samling af neglelak.
Jeg er rigtig glad for Essie neglelakkerne for de er nemme at ligge på, de holder i flere dage og fås i mange flotte, moderne farver.
GOSH er jeg også tilhænger af da de også er holdbare og uden alt det dumme "stads" som kan fremkalde det ene og det andet.
Jeg har valgt at vise mine lakker frem i dette indlæg, da de også er en del af min garderobe. Jeg går ofte med neglelak og nyder at skifte mellem forskellige farver.
Hvis du har lyst til også at vise dit klædeskab frem kan du skrive et indlæg og linke til dette indlæg fra min blog (- sidste frist er 26/08-12).
Det kan være vi kan inspirere hinanden? Eller bytte/sælge/købe noget tøj?
 - Hvis du ikke selv har lyst til at skrive et indlæg kan du sende mig en mail med dine egne (redigerede) billeder samt en lille beskrivelse af dit klædeskab, positive/negative ting eller billeder af dit absolutte yndlings stykke tøj, så vil jeg skrive lidt om det på min blog :0)
 - Har du lyst til at inspirere?! 

2 kommentarer:

  1. Skønt indlæg med personlighed :)
    Jeg må da vist snart lige få lagt vores vasketøj på plads og gøre dig kunsten efter :)
    Og selvom man har mere eller mindre neutralt tøj til hverdag, så er det jo godt at der netop er neglelak og accessories til at sætte lidt kant på sit tøjvalg :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Malene, vil glæde mig til at se dit indlæg om dit klædeskab! Jeg viser snart mere tøj fra skabet..men ja; det skal lige vaskes og stryges ;0)

      Slet