tirsdag den 4. september 2012

Afskedsgave

Jeg er jo begyndt at studere! Havde første dag igår, som dog kun bestod af introduktion til de kommende fag, rundvisning på skolen og at hilse på lærerne og de nye klassekammerater.
Pga mit nye studie stoppede jeg mit fuldtidsarbejde og havde sidste dag i fredags. Jeg havde bagt mini-cupcakes til kollegerne (glemte at tage billede!) og jeg fik en gave + 2 orkidéer af dem, samt et sødt kort.
Det er underligt ikke at have fuldtidsarbejde og nu søger jeg efter et studiejob, som jeg kan supplere SU'en med... Kryds fingre og råb højt hvis I har nogle interessante job!

2 kommentarer:

  1. Ej hvor et fint kort - og en flot blomst :-) Dejligt med den slags gaver!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var en helt uventet overraskelse jeg fik mig, - skønt med nogle som værdsætter ens arbejde! :0)

      Slet