tirsdag den 11. september 2012

Chris MacDonald

You made my day!
Da jeg vågnede imorges var mit hoved tungt og min krop var slap. Jeg fik dog kæmpet mig i skole (i regnvejr!) for jeg ville ikke gå glip af dagens program:
Foredrag med Chris MacDonald i 2 timer!
Jeg blev i meget bedre humør da jeg hørte ham, hans skønne dansk/amerikanske accent og hans måde at nå folk på, - for ikke at tale om hans energiniveau på scenen. Er du gal den mand er klog på sig selv, på kroppen og sindet. 
Vidste du f.eks at han selv har lidt af social angst, samt har haft depressioner op til flere gange? Jeg tager hatten af for Mr. MacDonald, for han har kæmpet sig selv op, arbejdet med personlig udvikling og formidler sin viden på en humørfyldt måde.
Jeg var opløftet, positiv og glad da jeg gik fra foredraget som overordnet handlede om søvn, hvad det gør ved os og om at se det positive i livet fremfor det negative....
Vidste du f.eks at der skal 3 positive ting til for at "ødelægge" én negativ?
Så min negative ting i dag er; Kroppen er ikke på sit højeste
Men mine 3 positive ting er; Chris MacDonald, skønne læsere på bloggen og at ham den skønne kommer tidligt hjem fra arbejde idag!
Huaaaa!!!

2 kommentarer:

  1. Det lyder som et fedt foredrag. Ville gerne have været med på en lytter.

    SvarSlet