torsdag den 4. oktober 2012

Det nytter...

...at støtte et godt formål. Det fik jeg set med mine egne øjne da jeg for nogle uger siden blev mødt af synet af M/S Anton fiskerbåden, med "flygtninge".
Det er FN's mål at stoppe sulten i ulandene i år 2015, og med denne happening, i mit lokalområde, ville organisationen Levende Hav gøre opmærksom på, at det hjælper at sende penge og at støtte op omkring bådflygtninge og flygtningen generelt...
Bronzeskulpturerne er fremstillet af kunstner Jens Galschiøt og er en politisk manifestation, som har til opgave at skabe eftertanke og debat.
Noget som også nytter (for mig!) er at få serveret varm kakao med skumfiduser, når psykologien og mikrobiologien stiger én til hovedet om eftermiddagen...Det er nogle meget spændende fag, men der er mange teorier, mange begreber og mange love som skal overholdes i sundhedssektoren...

2 kommentarer:

  1. Med skumfiduser...:-) det har jeg ikke prøvet før; men det skal helt klart afprøves. Det ville min datter, synes er sjovt at sidde og putte i. God fornøjelse med den tunge læsning. Knus Heidi

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også en sjældenhed at jeg får skumfiduser i...de bliver lidt "voldsomme" i munden synes jeg...jeg foretrækker flødeskum, men synes klart din datter skal prøve ;0)

      Slet