mandag den 22. oktober 2012

Eventyr...

Kalenderen viser efterår og det er ofte gråt og regnfuldt udenfor...Inden efterårsferien fandt jeg en eventyrlig have fyldt med de smukkeste afdæmpede farver, i form af blomster og buske. Der var små bænke, hvor man kunne få et hvil og nyde udsigten og flere anlagte søer hvori svanefamilien boltrede sig og herskede over andeflokken...Jeg blev let og glad indeni, og fik røde kinder af den kølige eftermiddagsvind og støvperler i håret af den milde, næsten usynlige regn.
Hvis vi husker os selv på at nyde naturen og opleve farverne er der en regnbue af farver som spiller mod hinanden i denne årstid.
Hvilken have det er jeg har besøgt og hvem den tilhører afslører jeg senere...

2 kommentarer:

  1. Er vild med din header her på din blog. :)

    Jeg har fortiden gang i en give-away, hvor man kan vinde et gavekort, håber du tager et kig forbi den?;

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hej Kamilla. Mange tak for din kompliment :-)
    Du er velkommen som fast læser her på bloggen. Ha' en god tirsdag aften.

    SvarSlet