onsdag den 17. oktober 2012

Starbuck-fanatic

Jeg har sagt det før og nu indrømmer jeg det igen:
Jeg synes godt om...okay jeg kan falde i staver over...okay okay....jeg er vild og fuldstændig forgabt i kaffe-kæden Starbucks!
 - Og det er selvom jeg ikke drikker kaffe! Jeg får lækker pebermynte-te, varm kakao, chai-te eller "speciel-edition-drik" når jeg besøger kæden i udlandet og jeg elsker den internationale stemning på caféerne.
Når jeg rejser og møder en Starbucks er det 110% sikkert at jeg skal derind....ofte mange gange på turen. -Så da vi rejste rundt i USA sidste efterår lagde jeg mange penge på disken dérinde, for der er jo næsten en af de grønne logoer for hver 5. km. i storbyerne!
Jeg er også begyndt at samle lidt på ting fra kæden; jeg har sugerør (don't tell anyone!), termokrus m.m.
Jeg har endnu ikke købt et porcelænskrus derinde ENDNU, men det kommer....jeg kan mærke at det kribler i mine fingre for at eje et hvidt med logo (vil ha!)........
- Har du også noget fra udlandet som du samler på?

2 kommentarer:

  1. Haha, du er ikke alene ;-)

    Jeg har efterhånden en samling på 5 by-krus, 2 espressokopper, to dåser og en hulens masse små sukker pakker!

    Jeg er ihærdig kaffedrikker, har efterhånden været hele menukortet (også kage!) igennem. Men favoritten er frappuchino mocca caramel. Mums sådan en kunne jeg godt drikke lige nu!!

    Køber altid deres kaffe med hjem, java chip. Helt klart yndlings. Har endda fået en veninde til at fragte lidt med hjem fra New York ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ikke dårligt at have sin egen private importør af kaffe! Godt jeg ikke er den eneste med "starbucks-fetischen", Trine! :0)

      Slet