tirsdag den 30. oktober 2012

Svar på tiltale...

Kære læser.
Mange tak for tilbagemelding, gode råd og idéer til min blog. Jeg har læst alle kommentarer og vil nu gerne følge op.
Jeg har fået meget ros og det er dejligt, - det varmer og gør at jeg får mere blod på tanden mht. at blogge videre. Det har aldrig været min mening, eller i mine overvejelser, at stoppe denne blog, men feedback kan man altid bruge!
- Og derfor vil jeg nu svare (kort) tilbage på jeres kommentarer:
En blogger skrev til mig, at hun synes jeg burde blive ved bagning, opskrifter og cupcakes fordi mit navn er "Cupcake-stylisten". Men mit blogger-navn er nøje udvalg og forklaringen på det er, at jeg elsker cupcakes, at jeg er vild med at bage ja, men at  ordet "stylisten" også dækker over at jeg nyder at style, uanset om det er kager, kvinder med makeup, et bord der skal dækkes eller min lejlighed som skal indrettes....Så derfor består min blog ikke udelukkende af opskrifter og bagning, men også af mange andre emne.

En anden blogger beder om at undgå de koder der kommer lige inden man skal poste sin kommentar...dem fjerner jeg hurtigst muligt!

En 3. blogger efterspørger flere outfit-billeder samt personlige indlæg. Jeg går og pønser på flere outfitbilleder, men må indrømme at jeg glemmer - i farten - at tage billeder af mit tøj. Men jeg arbejder på det! Og ang. flere personlige indlæg; jeg har en grænse mht. min person og mit privatliv som gør at jeg ikke er/bliver en blogger som viser billeder af familiemedlemmer, af mit inderste privatliv osv. Det gør jeg både for at beskytte mig selv og for at forblive en smule privat/neutral, men lige så meget fordi du, kære læser, bag skærmen kan lave din egen opfattelse af mig.... Jeg har nogle få gange overvejet at melde mig til f.eks et blog-træf i mit lokalområde, men det er aldrig blevet til. Måske fordi at blogverdenen for mig er mit eget og min hobby. Ja, det er svært at forklare, men tror du sagtens du kan følge min tankegang!?

Og til sidst vil jeg bare sige at jeg er utrolig stolt af mine læsere og jeg har intet imod at I holder jer lidt i baggrunden og undlader at kommentere fordi I har en travl hverdag, børn der skal passes eller lignende. Jeg er heller ikke den der kommenterer mest ved andre, og det er jo heller ikke derfor man skriver et indlæg til sin blog...nej, jeg gør det fordi jeg ikke kan lade være, fordi jeg har meget på hjertet og fordi det efterhånden er blevet min såkaldte hobby.
Tak fordi du bidrog til emnet, tog dig tiden til at kommentere og fordi du læser med.

Venlig hilsen
Rikke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar