mandag den 26. november 2012

Niece-tid

En søndag hvor humøret var til hygge, fysikken var til afslapning og vejret var mildt, fik jeg besøg af min søster og hendes yndige datter.
- Hun er jo min niece og jeg elsker hende herfra og laaaaaangt op til månen (og tilbage igen). Hun er et spændende - og dygtigt barn og hun er yderst opmærksom på hendes og andres følelser. Jeg glæder mig rigtig meget til, at følge hende gennem livet og være en fabelagtig og sjov moster for hende.
Planerne for denne kvalitets-søndag var at få frisk luft og få tanket smilekontoen op.
Derfor gik vi en tur ned til en stor dam, hvor ænder i massevis (og desværre lige så mange måger) holder til.
Min niece, som trods alt kun er 1 år og 7 mdr., gik modigt hen til ænderne og kastede med kiks så godt hun kunne. Skønt at overvære!
Da vi daffede hjem, med kurs mod lejligheden, fik vi set den smukkeste solnedgang og hjemme ventede ham den betænksomme med hjemmelavede mælkesnitter.
Opskriften på sidstnævnte kommer i et andet indlæg.

2 kommentarer:

  1. Ej, de ser gode ud de mælkesnitter!
    Opskrift, tak! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. De smagte også godt, - og af noget!
      Jeg skriver opskriften i løbet af slut december eller måske i januar....lige nu er der nok fokus på julegodterne og til januar har man måske tid til at lave mælkesnitter.
      - Jeg glemmer det ikke ;0)

      Slet