mandag den 17. december 2012

Bag & byt

Mine veninder og jeg er gået sammen om at bage i år. Vi har bagt vaniljekranse, specier med chokolade, vrøvl-småkager (citrus) og nogle cirkel-småkager som jeg ikke aner hvad kaldes...
Det var en hyggelig løsning at være fælles om at bage og det betød samtidig at vi kunne få forskellige småkager med hjem!
Den ene veninde er gravid i 7 mdr. og det var hende der lagde hus til. Hun strålede af forventningsglæde og jeg kan følge hendes begejstring; jeg går og venter i spænding på at se deres baby, som iøvrigt bliver en dreng og glæder mig til at sidde med en baby i armene og lukke resten af verden ude...det er jo i sandhed et mirakel hver gang sådan noget med en fødsel, sker!
Vi brugte det meste  af dagen på at bage, grine og sludre i køkkenet, det var virkelig en lækker dag!
- Har du også bagt hjemmelavede jule-småkager eller andet lækkert, i år?

6 kommentarer:

  1. lyder bare rigtig hyggeligt!

    SvarSlet
    Svar
    1. det var også hyggeligt Anna. En dejlig (produktiv) måde at ses med veninderne på, istedet for altid bare at sidde og sludre og spise eller drikke.... :0)

      Slet
  2. Hvor hyggeligt :)

    Her bliver der ikke bagt i år, men har da lavet konfekt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Konfekt er også et sikkert hit her til Hjerternes fest, Trine ;0) Nu elsker jeg jo at bage, så det var ligesom oplagt at lokke veninderne med til bag & byt!

      Slet
  3. Sikke da en skøn ide!! Og så skal jeg videre rundt på din blog. Er selv lidt af en cupcake freak ;-) Ha en dejlig dag♥

    SvarSlet
  4. Tak for din kommentar Tina, - du skal være så hjertelig velkommen til at suse rundt på min blog ;0)

    Julehilsner fra Cupcake-stylisten

    SvarSlet