lørdag den 22. december 2012

Julefrokost (familie)

Igår ramte juleferien både ham den betænksomme og jeg, og det betyder også at jeg er færdig med min praktik som sekretær på sygehuset for denne omgang. Til januar er det skolebænken igen, men først; ferie!
Vi holdt julefrokost hos mine forældre og der var både sild, flæskesteg lavet på Webergrill, juleøl, snaps (rør dem stadig ikke!) og pakkeleg.
Det var en skøn aften og en god tradition mine forældre begyndte for nogle år siden!
Dagen i dag har været stille og rolig. Jeg sov rigtig længe, som i; klokken var næsten 11.30 før jeg vågnede af mig selv,  -og jeg havde ikke tømmermænd!
Vi har nydt en hjemmelavet brunch og nu er jeg alene.....Ham min elskede holder jul et andet sted i Danmark og er først hjemme igen 2.juledag (Nøj hvor jeg glæder mig!!!).
- Holder I også julefrokost i din familie?

4 kommentarer:

  1. Hey...jeg mangler din mailadresse, så jeg kan sende trommerne ; )

    SvarSlet
    Svar
    1. Glemte jeg at skrive den...ups.
      Men her er den; rikkeriks85@gmail.com

      På forhånd tak!

      Slet
  2. Først julefrokost med familien 2 juledag .-)
    Glædelig jul til dig

    SvarSlet
    Svar
    1. Lidt forsinket glædelig jul til dig og dine, dygtige Gitte! :0)

      Slet