søndag den 16. december 2012

Julefrokost (studiet)

Jeg har været til julefrokost med mit studie, - mange kvinder og ét hankøn! Det var sjovt at se en anden side af mine studiekammerater...Nogle er vant til at feste, andre holdt sig pænt i baggrunden, mens andre mildest talt gik "kold før tolv", og måtte hjem...Pyhaaa snaps gør noget ved folk og deres promille, og jeg kan love dig for; jeg rør ikke de der snaps...fy da!
Jeg holdt ud et godt stykke efter midnat, og smuttede i en taxa før nogen kunne nå at overtale mig til at blive.....og hvor var det spændende at vende hjem til lejligheden! -  Her lå nemlig en overraskelse til mig, fra ham den eftertænksomme, som for længst  havde nået drømmeland.
Jeg er så heldig at få advents-gaver i år, og gaven jeg fik var en lækker læbepomade fra Rosebud, - han må ha' været i mine skuffer for jeg knuselsker dette produkt og var næsten løbet tør. Jeg har aldrig tørre læber og den dufter dejligt, men alligevel diskret.
Tak søde advents-nisse!

PS: Når man er Medina-fan som jeg er (- lidt i smug...synes måske jeg er for gammel efterhånden til at være fan af nogen, anyways; hendes musik er godt! -) var det en luksus følelse at sidde med special edition Medina Sommersby flasker i hånden under julefrokosten... Små ting tæller også!
PPS: Hvis du synes mit tøj virker bekendt havde jeg det også på til en (nu vi er ved hende-) Medina koncert i marts i år. Jeg har faktisk ikke brugt toppen eller jakken siden, så da jeg fandt det i skabet var det på tide at lufte det! 
Rosebud salve billedet er fundet via Google

Ingen kommentarer:

Send en kommentar