lørdag den 12. januar 2013

Bryllup; messer i Danmark

Selvom ham den tålmodige og jeg har en del idéer og meninger om hvordan vores bryllup skal forme sig, se ud, og hvilken stemning og farver vi vil have er det altid godt med lidt inspiration fra folk, som er vant til at have med bryllupper at gøre, og vant til at arrangere fester og se det hele gennem en rød tråd.
Derfor har vi valgt at deltage i en bryllupsmesse og jeg glæder mig!
Hvis du selv skal giftes i år 2013 eller har en skjult agenda om at hive din kæreste-mand med til en messe, for at se hvad det bringer, kommer her en oversigt over messerne:

  • København 12. + 13. januar
  • Aarhus 12. januar
  • Esbjerg 20. januar
  • Odense 20. januar
  • Vejle den 27.januar
  • Aalborg 27.januar
  • Herning 3. februar
Jeg kan også varmt anbefale web-siden Den Store Dag, som er dem der er med til at arrangere bryllupsmesserne, og på siden findes der masser af inspiration og et forum for andre gifte-klare par!

2 kommentarer:

  1. Uha.. Jeg skal også selv giftes i år den 6. juli jeg glæder mig, det bliver så godt :)Jeg har fra starten været lidt utålmodig, og bare haft lysten til at planlægge og planlægge, hvor Kim har været lidt mere rolig og tænkt at det nok skulle gå :D
    Men det er altså bare så spændende! :)

    Mia Andersen

    http://miaskageside.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mia
      Ej, hvor spændende at du også skal giftes her i 2013! Og så et sommerbryllup!:)
      Vi er i gang med planlægningen, men vi har jo også valgt en (åbenbart) populær dato i september...Så det meste er bestilt..men mere om dét i mine indlæg ;)

      Hilsen Rikke (CUPCAKE-STYLISTEN)

      Slet