torsdag den 24. januar 2013

Min uge #4

Hvor er det bare koldt udenfor! - Jeg mangler solen til at kysse mit ansigt og små spirer af forårsblomster til at fortælle mig at kulden ikke varer ved...
Min uge 4 har været et stort miks:
  • Modtog lækker gave med posten, - som også kommer jer læsere tilgode snarest
  • Ugens indkøb; prøver at leve sundt og købe varer jeg normalt ikke gør, så som hytteost og edamame bønner på frost
  • De stakkels ænder lever, pga. isen, i et aflukket hjørne i den lokale dam
  • Mc.D-mad efter lørdagens 30-års fødselsdagsfest (og Pinex!)
  • En gåtur i det kolde klima en sen eftermiddag, - et forsøg på at afhjælpe svimmelhed (hjalp ikke!)

4 kommentarer:

  1. Rigtig fin blog du har. :)

    Jeg har pt gang i en give-away, som jeg håber du vil tage et kig forbi?;

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet
  2. I sådan en kulde vi har lige nu er det lokkende at blive indendøre langt under dynen :)

    Jeg blev lidt nysgerrig nu du nævner edamamebønner - hvad bruges de typisk i? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Min dyne har det også med at "overfalde" mig, men holder så meget af frisk luft, så trodser gerne kulden :)
      Jeg har brugt edamamebønnerne i en blandet salat, sammen med agurk og peberfrugter...Ved også de spises (ikke skalden!) med citron og salt over, som en lille snack.

      Slet