torsdag den 31. januar 2013

Min uge #5

Endnu en uge er gået, - disse indlæg kører nemlig hver uge på bloggen og tæller fra torsdag til torsdag. Som oftest laver jeg en masse ting i mine weekender, som fylder for meget til, at kunne koges ned til små billede-collager eller som fortjener sit helt eget indlæg, og jeg har derfor valgt den lidt skæve uge...
I uge 5, som også er sidste uge i januar havde vi sne, kulde, lækre solskinsdage og nu; gråvejr, regn og atter regn...
- Det var dog også ugen hvor jeg: 

  • Prøvede at bage hjemmelavede knækbrød (opskrift kommer snarest!)
  • Drak kold cola og smæskede mig i hjemmelavet pizza (- må godt når det er fredag!)
  • Modtog Femina magasinet, - får 6 numre i postkassen (= julegave fra svigerfamilien)
  • Hyggede og fik varmen på café med den sødeste studieveninde
  • Kørte i bil på glat bakke ved Vejle efter bryllupsmesse (indlæg følger!)
  • Arrangerede tøj-køb/bytte-eftermiddag med min studieklasse, og tjente 850 kr.!
  • Blev venner med den kære og uimodståelige lille bulldog Falluhla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar