onsdag den 2. januar 2013

Nytårshilsen...

 En vellykket aften er nu skrevet ind i den fiktive bogen "Minder for livet" og tilbage sidder jeg med 2.dags træthed efter en nytårsfest som først stoppede ved 6-tiden om morgenen...
Efter et par timers søvn gik ham den trætte og jeg i krig mod konfetti, spildt sprut på gulvet, lidt opvask og tomme flasker.
 - Med et tilfreds smil på læben så vi tilbage på en nytårsaften som først stod i familiens tegn, hos mine forældre som havde kreeret en lækker, velsmagende 4-retters menu (det blev 4 retter, da de ikke ku' blive enige om forretten!). Mens vi lyttede til Dronningens nytårstale fik vi serveret champagne med guld, - jeps,det pureste guld skyllede vi ned i maven!
Nogle timer inden midnat ankom ham den elskede og jeg til lejligheden som vi åbnede for fest, sang, dans og druk for nogle venner.
Det var en herlig aften og jeg kan stadig ikke helt forstå at vi nu har et helt år foran os...Det er på en måde lidt utrygt og underligt ikke at vide hvad året bringer, men på den anden side er det noget så spændende og herligt at vide at vi nu har 363 dage til at gøre hvad vi har lyst til, og til at forme en masse minder. Minder som bl.a. kommer til at bestå af vores kommende bryllup, måske et huskøb, en uddannelse (mere) til mig og....hvem ved..........heldigvis ingen!?!?
Rigtig godt nytår, - brug året fuldt ud og få det 
bedste ud af din store kærlighed, din familie og dine venner! 
Tak fordi du læser med
 og jeg håber at bloggen får et dejligt år
 i dette herrens år 2013!

2 kommentarer:

  1. Lyder som en dejlig nytårsaften - så skidt pyt med konfettien, den havde vi også rigeligt af :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hey Gitte! Konfettien må man tage med, når man holder nytårsgæsten, men så er det rart at støvsugeren ikke har tømmermænd dagen derpå ;)
      Godt nytår!

      Slet