lørdag den 19. januar 2013

Pre-party

Min elskede og trofaste storesøster har indbudt til hendes 30 års fødselsdag.
Det er ikke en "kom-til-boller-og-kaffe"-indbydelse, men en "Kom-til-fest!", og så er det kun for piger eller kvinder hedder det vel?
Jeg har glædet mig i ugevis og i aften sker det!
Festtøjet er fundet frem, neglene skal lakeres og håret skal have en omgang spray.
Jeg har en lille overraskelse med til hende (selvom hun har fået gaver, til den "rigtige" fødselsdag i december) og jeg har kridtet dansestiletterne!
Jeg ved at menuen står på tapas, og min mund løber allerede i vand, for det er sådan en lækker spise! Og det passer perfekt til en tøse-middag, hvor man kan sidde og ævle uden at tænke på at kødet bliver kold, saucen skal varmes igen osv.
- Som en hjælpende hånd har jeg bagt mini cupcakes, og dem får du at se i et andet indlæg...Nu skal jeg gøres klar, lade op og hente (den kommende- ) svigerinde som også skal med til festen.
- Hvad skal du lave denne lørdag aften?

4 kommentarer:

  1. Nej, hvor lyder det som en dejlig aften! En aften der falder helt i min smag!
    Rigtig god fest!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Susan. Det var en herlig, festlig aften og jeg skal nok skrive et indlæg, med masser af billeder af lækkert tapas, kulørte drinks m.m. Idag skal hovedpinen dog plejes :/

      Slet
  2. Sikke en skøn og anderledes fødselsdagsaften :)
    Her blev lørdagen tilbragt på sofaen med Matador og Grease - sådan nogle aftener er der bare brug for nogle gange ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder også rigtig hyggeligt med film og sofa-tid Malene :)

      Slet