torsdag den 28. februar 2013

Min uge #8

En uge, som bærer præg af arbejde i weekenden, og mere arbejde samt studiet i hverdagen. Jeg føler kun jeg har været hjemme i lejligheden for at sove, gå i bad eller spise..Der har ikke været meget kvailitetstid med ham den elskede, men det må der laves om på! - Dog skal jeg på besøg, i hovedstaden, i weekenden uden ham, så "kæresteriet" må vente....

  •  Jeg trænger til forår og påskeliljer er tegnet! Femina bugner også med forårsmode!


  •  Kom til at se på uret på et spøjst tidspunkt
  • Nåede at cykle en tur i blændende solskin, en eftermiddag, efter skole
  • Påskeæg til min elskede niece og nevø.Tallerknen er købt under påskud af, at niecen da skal have en tallerken her hos mosteren, så hun ikke smadre flere tallerkner


  • Fordelen ved at være tjener; der var en forret i overskud,- lækkert! (=lakseplatte)
  • Bordet i restauranten, på arbejdet, oser også af forår...Min yndlingsfarve!
  • Selvforkælelse og fornyelse hos frisøren (så er jeg klar til København!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar