mandag den 25. marts 2013

Ferie - ferie ferie!

Jeg er studerende og jeg har påskeferie, som i hele 7 dage! - Og jeg må se om mit studie bliver ramt af lock-out'en......
Efter en heftig uge på studiet med 3 afleveringer inden ferie-start og en travl vagt (på mit studiejob) som tjener lørdag aften følte jeg endelig dén der ferie-ro.....
Og jeg bruger nu min tid på alt det jeg lige lyster....yoga på en solrig søndag, gåtur rundt i byen med ham den friske, rundstykker fra bageren, neglelak - og ansigtsmaske på, cornflakes spises foran tv'et...
Dagen i dag har vi brugt på en slentretur til Kolding,  - ham den tålmodige og jeg har før boet i byen i 2 år og vi fik opfrisket minder ved at besøge steder, som vi havde kær dengang...der blev selvfølgelig også tid til en cafétur, samt lidt shopping i centret.....
 - Ferie I looove U!

5 kommentarer:

  1. Lyder tiltrængt. Selv er jeg også studerende, men har dog først ferie fra onsdah kl. 1, da jeg er i min sidste praktik som pædagog, så skal derfor arbejde. Men ser nu også meget frem til onsdag aften og så hele 5 dage frem, TILTRÆNGT :-)
    God ferie.

    SvarSlet
  2. Svar
    1. Hej Helena, tak for din kommentar :)
      Lyder også som om du skal nyde ferien i fulde drag....Dejligt med lidt hellig-dage, så man kan puste ud, nyde naturen, familien og lave alt det man ikk rigtig når i hverdagen.
      God påske!

      Slet
  3. Åh, ferie er så skønt - det får jeg også kl. 16 idag. Glæder mig! (:

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Anne; rigtig god ferie! - Nyd den ;)

      Slet