lørdag den 23. marts 2013

Kan du huske?

 Da jeg var barn skruede jeg ivrigt min båndoptager på fuld volume, og sang med på blandt andet engelske sange, selvom jeg knap nok forstod teksten, eller vidste hvordan ordene skulle udtales...
-Det var dengang i 80'erne / tidlige 90'er hvor der var kassettebånd til!
Så da jeg så et vaskeægte retro kassettebånd på Hillstreet var jeg ikke i tvivl om, at det skulle hjem til mig!
Dog har jeg ingen båndoptager længere, og musiksmagen har også ændret sig markant...MEN, så er det heldigt at kassettebåndet er en smart tape-holder og jeg er vild med idéen!
Nu er det slut med kedelige, almindelige tapeholdere, som måske alligevel bare bliver gemt væk i skuffen elller kassen med gavebånd, tuscher m.m.
Tjek den sjove og inspirerende Københavnske webshop Hillstreet ud, eller besøg den fysiske butik på Blegdamsvej i hovedstaden, og se om der ikke også er noget du ikke kan undvære!
Tapeholderen er 
sponsoreret af
 Hillstreet, 
Ord og meninger
 er mine egne!

4 kommentarer:

  1. Huha ja jeg har fået vendt en masse af disse i min afspiller med diverse hjemmeoverførte sange :) Åååh det var tider :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Barndomsminder når de er bedst...og tænk; engang når vi fortælle vores børn om VHS-bånd og kasettebånd synes de vi er "freaks", - ligesom da vores bedsteforældre talte om stumfilm og farvefjernsyn....

      Slet
  2. Svar
    1. Ja, ikk Gitte...Hillstreet har generelt mange sjove produkter..og tapeholderen får mange komplimenter herhjemme hos mig :)

      Slet