mandag den 4. marts 2013

København (part 1)

København, så mødtes vi igen!
En dejlig, aktiv weekend er slut og jeg ser tilbage på en masse timer i selskab med min søster. Vi boede på Amager, hos min veninde.
Vi har vadet rundt i diverse butikker/stormagasiner på Strøget og Fields, samt nydt lækker mad, - i strålende solskin!
Jeg fik også besøgt en kær og uundværlig veninde, og det giver overskud og energi! 
Jeg lader billederne tale for sig selv, og senere på ugen vil jeg vise hvad jeg fik shoppet! Vi besøgte også både Torvehallerne og Glyptoteket, men mere om det senere...






2 kommentarer:

  1. Sikke dog en oplevelsesrig weekend. Skrækkeligt at jeg bor i KBH og endnu ikke har været i torvehallerne :-(

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er ellers meget overskueligt i hallerne Gitte...og man kan blive fristet op til begge ører! Det må blive dit næste projekt, når nu du bliver færdig med at male m.m. :)

      Slet