søndag den 10. marts 2013

Søndag og en vinder!

Den der omgang sygdom fik mig helt ned med nakken...Bedst som jeg troede at det blot var en forkølelse og noget "kriller" i halsen fik jeg influenza....Og det er meget, meget længe siden jeg sidst har været ramt, så min krop, mine muskler og led gjorde ondt...Hulk hulk!
Oveni influenzaen holdt jeg fødselsdag x 2 for ham den kommende ægtemand i går, så søndagens program står på afslapning, oprydning samt aflevering af et stykke lagkage til min søde farfar. Han kom desværre ikke til fødselsdag igår, da han ikke kunne få de gamle knæ helt med op på 3.sal, hvor vi bor...
Influenzaen er på vej retur, og jeg arbejder på at få forkølelsen væk......gab!
Nu er det tid til at trække en vinder af min giveaway, og det er;
Ann, jeg sender dig en mail, så hold øje med din indbakke! Stort tillykke med præmien, jeg håber den kan sprede lidt forårsstemning i hjemmet!
 - Tak og velkommen til de mange nye læsere, - det er altid dejligt at "møde" nye bloggere, som vil følge én og få øjnene op for nye blogs, - jeg har smugkigget på de fleste af jeres blogge :)
Rigtig god søndag (med eller uden snevejr!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar