søndag den 31. marts 2013

Sommerhus

Påske er for mig li' med sommerhus tur og dette år er ingen undtagelse. Mine forældre lejer et sommerhus, som er stort nok til dem, min søster, svoger, niece, ham den søde og jeg....Og så gælder det bare om at hygge, spise lækker mad (altid 2-3 retters menu om aftenen samt overdådig frokost med snaps!), gå ture, spille spil, være i nuet, sove eftermiddagslure, sidde på terrassen med en kop varm te eller kaffe....og ja; nyde ud over alle grænser!
Dette år gik tiden alt for hurtig...Jeg nød dagene, og ikke mindst det dejlige vejr og mit elskede Vesterhav, men jeg synes, at før jeg fik set mig om var vi på vej hjem igen....
- Så er det godt at minderne lever videre og at ferie-følelsen stadig er i kroppen...Der er nemlig mere påskefri og det er noget vi kan li' (hov, det rimede!).
Her følger lidt billeder af turen:

4 kommentarer:

  1. Det lyder da også bare som en uge der gerne må blive ved og ved og ved! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det måtte den gerne, ja! Men det bedste er at man kan glæde sig et helt år til at komme afsted igen :) OG mindes med et smil!

      Slet
  2. Sikken en herlig ferie, sådan nogle vil man da gerne have flere af :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har nydt den i fulde drag, så er enig med dig Gitte! :)

      Slet