onsdag den 3. april 2013

Det lugter lidt...

...af forår i  disse dage. Jeg turde ikke rigtig tro på, at solskin var noget vi stod op til flere dage i træk og i begyndelsen troede jeg måske at solen var fremme fordi vi var i sommerhus og dermed et andet sted i Danmark...Men nej; solen fulgte mig sydpå og er at finde her hos mig!
Jeg har nydt at være udenfor de sidste dage af påsken og også i dag hvor der kom en studiefri-dag til mig, pga lock-out'en..
Dagen har indtil videre stået på tur ved havet, formiddagssnack i solen med det nye BoligLiv magasin og fundet af forsigtige forårs bebudere som titter op af jorden.
Her er onsdagen i billeder:

Igår, tirsdag, var store fødselsdags-dag, da 2 af mine studieveninder havde fødselsdag, min farfar fyldte det sidste år i 80'erne og min barndomsveninde havde hænderne fulde på sin egen fødselsdag idet hun er hjemme på barsel og er ved at finde sin nye titel som mor...
Derfor stod den på fødselsdags-brunch med studieveninderne, da vi (også -) igår havde aflyste timer pga lock-out'en...
Her er tirsdagen i billeder:
Er du også ramt af lock-out'en? 
Hvis ja; som studerende, som forældre 
eller lærer?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar